Itslearning-opas Sotungin etälukion opiskelijoille

Etiketter

KoulutusOpiskelijat

Sotungin etälukion opintojaksojen sisällöt löytyvät Itslearningista

Mikä Itslearning on? Itslearning on oppimisympäristö, jossa sijaitsee Sotungin etälukion opintojaksomateriaalit. Etäopiskelu perustuu itslearningistä löytyviin opintojakso-ohjeisiin ja -materiaaleihin. Kun olet valinnut etäkurssin Wilmassa, jakson käynnistyttyä itslearningiin avautuu valitsemasi opintojakso sisältöineen.

Mistä saan kirjautumistunnuksen ja salasanan Itslearning-ympäristöön?

Itslearningiin kirjaudutaan Vantaan opetusverkon käyttäjätunnuksella, joka on henkilökohtainen jokaiselle etäopiskelijalle. Jos etälukio on pääkoulusi Vantaalla, tunnuksen saat etälukion opintosihteeriltä. Jos pääkoulusi on muu vantaalainen lukio, niin Itslearningin tunnus on sama kuin oman koulusi wilma-tunnus. Jos pääkoulusi on muualla kuin Vantaalla, tai et opiskele samanaikaisesti muualla, saat kirjautumistunnuksen etälukion opintosihteeriltä.

Jokaisen opintojakson osalta tulee lukea huolellisesti suoritusohjeet. Ohjeet löytyvät itslearningistä oman opintojaksosi aloitusnäkymästä. Ohjeet voivat olla erilaiset eri opintojaksoilla. Opettajat ovat laatineet kursseille/opintojaksoille tehtäviä, joilla on tiivis palautusaikataulu. Ensimmäisen aloitustehtävän palautus tapahtuu jo kurssin alussa ensimmäisellä tai toisella viikolla. Tehtävien palautus on edellytys kurssin läpäisemiseksi.

Jos itslearningin käytössä ilmenee teknisiä ongelmia, otathan yhteyden IT-tukeen Sotungissa: Ari Immonen (ari.immonen@eduvantaa.fi) puh. 040 546 2757.

Sotungin etälukio