Asiasana: Opiskelu

Aikuisena lukioon – Sotungin etälukiossa opiskellaan joustavasti netissä

Uutinen

Haluaisitko opiskella lukio-opintoja etänä verkossa? Tervetuloa Vantaalle Sotungin etälukioon! Voit opiskella yksittäisiä kursseja tai koko ylioppilastutkinnon.

“ Vantaan aikuislukiossa saan opiskella omaa vauhtia” avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Artikkeli

Vantaan aikuislukiossa aikuiset voivat suorittaa lukion oppimäärän ja osallistua ylioppilaskirjoituksiin. Osa käy yksittäisiä kursseja ja korottaa arvosanoja, toiset täydentävät opintojaan. Opiskelijoita on monen ikäisiä ja erilaisilla taustoilla.

Ilmoittaudu Sotungin etälukion kokeisiin

Koontisivu

Ilmoittautuminen Sotungin etälukioon ja kokeisiin. Kokeet tehdään pääosin Sotungin lukiolla, vaikka muuten opiskelu tapahtuu verkossa etänä.

Hakunilan suuralue

Laskutreenit Sotungin etälukiossa

Sisältösivu

Sotungin lukion laskutreenit ovat myös aikuislukion (aikuislinjan) opiskelijoille avoimia matematiikan harjoittelu- ja kyselytunteja Sotungin lukiolla.

Lukiokoulutus avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Koontisivu

Lukio-opinnot tarjoavat monipuolisen yleissivistyksen ja hyvät valmiudet jatko-opintoihin.