Kohderyhmä: Opiskelijat

Maksut Sotungin etälukiossa

Sisältösivu

Etälukiossa opiskelu on opiskelijalle maksutonta, mikäli etälukion opiskelijan tavoiteena on suorittaa etälukiossa ylioppilastutkinto.

Sotungin etälukion syksyn 2023 ylioppilaat

Uutinen

Sotungin etälukion syksyn 2023 ylioppilaat. Onnea Uusille ylioppilaille! Aikuislukio, nettilukio tai etälukio mahdollistaa opiskelun etäopiskeluna!

Kevään 2024 ylioppilaskokeisiin ilmoittautuminen

Tiedote

Ilmoittautuminen kevään 2024 ylioppilaskokeisiin alkaa Sotungin etälukiossa maanantaina 6.11.2023 ja päättyy perjantaina 24.11.2023 klo 12.00.

Vantaan liikkuva koulu tarjoaa ilmaisia urheilumahdollisuuksia

Uutinen

Opiskelijoilla mahdollisuus hyvinvointi- ja liikuntaneuvontaan sekä maksuton uinti- ja kuntosalimahdollisuus kaupungin uimahalleilla.

Etälukion lukuvuosi alkaa ti 15.8.

Uutinen

Etälukion lukuvuosi alkaa tiistaina 15.8.. Voit valita opintojaksot ensimmäiselle periodille vielä maanantaina 14.8.. Mukavia opiskeluhetkiä kaikille!

Hakunilan suuralue

Sotungin etälukion loma-ajat ja lukuvuoden periodit

Uutinen

Ensi lukuvuoden periodit. Ilmoittaudu etälukion opintojaksoille ennen uuden periodin alkua. Opiskelu aloitetaan periodin alusta. Tervetuloa opiskelemaan!

Sotungin etälukion opintotarjotin

Uutinen

Sotungin etälukion opintotarjotin lukuvuodelle 2023-2024. Opetus alkaa 15.8. Ilmoittaudu etälukioon ja tee valinnat ajoissa.

Sotungin etälukion kevään 2023 ylioppilaat

Uutinen

Sotungin etälukion (Sotungin lukion aikuislinjan) kevään 2023 ylioppilaat. Onnittelut saavutuksesta ja kaikkea hyvää tulevaan!

YO-infon diat

Tiedote

YO-info pidettiin Sotungin etälukiossa 9.5.2023. Etälukio eli aikuislukio mahdollistaa etäopiskelun eli verkko-opiskelun aikuisille.

VANHA YLIOPPILASTUTKINNON RAKENNE

Sisältösivu

NYKYINEN YLIOPPILASTUTKINNON RAKENNE - neljä yo-koetta. Äidinkieli, toinen kotimainen tai matematiikka, pitkä kieli ja reaali. Kevääseen 2022 saakka.